Helt ofattbart alltihopa!

Dagen har varit riktigt nice. Slutade skolan vid ungefär 12. Då gick Sirkka o jag till djuraffärn och sen skulle hon lämna sitt CV på GB. Efter det gick jag till stationen o tog bussen till Malmköping. Gick upp till tempo för att hälsa på mamma o Mikaela. <3 Sen så följdes jag o Mikaela åt, hon skulle hem o käka, o jag skulle till bror Rickard. :)
Rickard skjutsade hem mig...
Käkade mat först och sen så cyklade jag o syrran o lämnade Shinti hemma hos sig. Sen så tränade jag o syrran kaninerna. Sista träningen inför tävlingen på lördag. Toulose gick otroligt bra idag! :D Sjukt stolt! <3 Felix gör som vanligt alltid sitt bästa. <3 Peach där emot var väldigt trött och brunstig, så hon la sig ner. xD Fick henne inte att gå framåt. Men vi lyckades hoppa ett varv, sen fick hon gå in. ;) Nasse var sjukt taggad och hoppade så jäkla bra idag! :D Känns riktigt härligt! Efter träningen blev det rengöring hos alla. <3

Bakade sen piroger tills på lördag. De blev riktigt mumsiga! ;) Var ju tvungen att provsmaka... :P
Har nyss varit ute o cyklat en runda med mor o syster.

Fick tidningen "Kaninuppfödaren" idag. Där fanns det med en bild som en uppfödare tagit i tennishallen innan raset, där man tydligt ser att en av de bärande limträbjälkarna är på väg att glida isär. :O Uppfödaren tog bara en vybild, men upptäckte detta några dagar efter raset.
I tidningen stod också hur mycket "notan" uppgick till; 882 714 kr! :O Det är inte klokt! Inget av det som hände då är riktigt klokt! Nu hoppas jag bara att det här utreds ordentligt o att de sätter dit de jä*larna som är ansvariga för det som hände!

Satt o gosade med Krokis ute i hagen medan Sanna gav dem vatten nyss. Att bara sitta där med den där lilla filuren i knät o titta på de andra, så glada, så starka och så fulla av livsglädje ... a, jag kommer leva länge på den känslan. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0