Taggad! :D

Just nu mår jag riktigt bra. Har en hel del bollar i luften.. håller på o gör en hemsida åt Hanna, ska tillsammans med syster, Matilda och Ludde åka till Nyköping så fort som möjligt för att kolla om vi ser några kaniner och gör vi det ska vi tillsammans med en uppfödare som bor 38 mil härifrån försöka fånga in kaninerna som kanske fortfarande lever efter Rosvalla-raset. Är verkligen jättetaggad... de som aldrig hittades kanske faktiskt finns där ute. Eftersom Nyköpings kommun inte gör något åt det förrän det blir en sanitär olägenhet (då skjuter de dem), så får vi väl helt enkelt ta saken i egna händer.

Det är också en hel del tävlingar framöver; 8 maj Djurgården, 15 maj länskamp i Örebro och 29 maj Gammeldags marknad i Malmköping.

Känner mig riktigt taggad och glad! :D
Det går bra alltidn just nu. Visst, skolan är typ skit, men jag orkar inte bry mig längre.
Har köpt B-vitamin till Toulose och Omega 3 till Pelle, så hoppas att det hjälper dem. <3

Fotade några av kaninerna här om dagen, så här kommer några av dem! :) <3



Pelle <3

Qiwi <3

Nasse <3

Kroköra <3

O´Malley <3

Felix <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0