Varför kan man inte bara få leva?

Skolan förra veckan var faktiskt helt okej. Sanna o jag var riktigt duktiga o pluggade en hel del på håltimmarna. Jag har nog aldrig avslutat en skolvecka med ett leende på läpparna! :O Men efter den här veckan, så gjorde jag det...

Helgen har varit helt okej! Igår drog vi till Nyköping o shoppade loss. Lyckades spendera 1130 kr. :S Woops... så nu behövs det fyllas på i kassan igen. ;) Men hittade i alla fall 2 par skor, shorts, 3 par leggings, en t-shirt och en typ tunika. :)
Idag har jag pysslat en del... tvättat transporterna så de är fräsha till tävlingen den 8 maj, hjälpt mamma lite i rabatten, gått på 2 promenader... gjort rent hos kaninerna också. :) De har njutit av solen idag till tusen. Och det lilla gräs som växt upp käkar de hysteriskt av. <3

Nu ska jag glo på ponnyakuten! Så byyee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0