3 veckor... <3

Vaknade vid halv 8 idag... gick upp o käkade frukost, och gick sen ut o gick med kaninerna. Nasse fick sitta inne, han är lite förkyld o går på antibiotika nu, så han ska ta det lugnt, vilket han inte gillar. <3
Sen gick jag in o gjorde mig i ordning och vid 10 åkte vi mot Stigtomta till kusinerna, moster Verran o morbror Johan. Mormor var redan där... vi fikade lite o så. Sen kom moster Gunilla o morbror Gunnar. Vi alla följdes åt därifrån o åkte sen till moster Ann-Marie som fyller 50 år idag! <3
Firade henne, käkade massa god mat o träffade trevligt folk. :)
Vi kom hem vid typ halv 6... hackade bort sista isen från hoppbanan då, och sen krattade jag ena hagen.
Käkade lite mat o gick sen ut i gjorde rent lite fort hos Pelle, gav alla mat o gav Nasse medicin. <3

Nu ska jag duscha o sen ska jag glo på tv. :) Imorrn kommer Matilda hit! :D


3 veckor utan dig... en tid då jag saknat o älskat dig mer än någonsin. En tid då jag tittat på bilder o gråtit o skrattat... en tid då jag gått igenom alla minnen om och om igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0