För nån som du!

Har verkligen inte haft någon lust att blogga på ett tag. Vet inte riktigt varför... har lagt ner mycket tid på att pyssla om djuren, se till att de alla mår riktigt bra nu. Och de mår faktiskt riktigt bra nu allihopa. Nasse får antibiotika sista dagen imorrn, men hans förkylning verkar ha försvunnit. Campinos sår efter operationen syns knappt längre och pälsen växer ut mer och mer för varje dag. Pelle har det lite jobbigt de här fuktiga dagarna, då han blir stel o så i kroppen. Men han är ju trots allt snart 10 år... men han får gå ihop med Campino i hage, så hon får honom att vakna till lite. Är jättehärligt att se. :) <3
Vi ska börja träna ordentligt nu eftersom det är tävling de 17 april. :D Första ordentliga träningen, på isfri bana, ägde rum i söndags med Matilda och Peach. :) Haha, men det slutade med att vi typ fick slänga in kaninerna, slänga in hindren i boden o rusa in, för det blev världens snöstorm. ;) Hehe, men duktiga var de små. <3

Idag har det inte hänt så mycket. Var i skolan... hade 3 lektioner. Typ 1 timma av lunchen tillbringades med Mikaela, Tor, Kb, Samuel m.f. Riktigt roligt. De är så duktiga o försöker verkligen fixa allt, men så är det alltid något som krånglar till det. ;) <3 Hihi, är svårt att förklara, men fy fan vad härlig klass det är. Går inte att förklara... <3
Hade prov i marknadsföring också, det kändes som det gick bra! :)
När jag kom hem så käkade jag mat. Sen så slängde jag på mig hela regndressen, o drog ut i regnet. :P Gjorde rent lite fort och några fick gå ut o bli lite blöta. Så var bara att vrida ur o torka tassar sen. ;) <3

Nu ska jag duscha, sen titta på tv o käka frukt och sen sova. Imorrn är det tråk-onsdag... hade hellre typ åkte med mamma till jobbet. ;) Då skulle jag få träffa Mikaela också. <3 Men men, man får inte bestämma allt här i livet. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0