Ingen lust att blogga...

Har inte haft nån lust att blogga. Har känt att jag haft annat mer viktigt att göra.
Har inte hänt så mycket sen sist. Sörjer mina två små prinsessor. Tänker på dem hela tiden... <3
Idag har syrran o jag i alla fall vårstädat i kaninboden, börjat måla ett gammalt hinder och gjort rent hos ninisarna. Tränade dem lite också på eftermiddagen, vilket de tyckte var riktigt roligt. :)
Campino har varit sitt gamla jag idag. Hon försökte smita ut när jag skule öppna hennes bur och så åt hon ur skopan när jag gav mat. :D Det var de 2 sista tecknen vi väntat på... det känns i alla fall jättebra att Campino klarade allt o mår bra. Annars vet jag inte vad jag hade gjort... <3

Vet inte om man någonsin kommer vänja sig vid att Flingan o Tessi inte sitter där ute i kaningården. Det är fruktansvärt tomt... <3 Älskar er så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0