Jag är lycklig! :)

Helgen har varit riktigt bra! :D Igår jobbade jag 14-21, vilket var riktigt roligt. Lite ovant med nya kassan och allt annat också. Hade inte jobbat på 2 månader... ;) Men butiken står kvar och alla saker fungerar! :P
Nora var hemma hos oss när jag kom hem. Vi kollade på en film vi hade hyrt, men den var asdålig. Fattade ingenting! :O Men men... vi alla 3 bäddade i bon och sov där ute. Pratade fram till typ 01.00, sen så släckte vi och jag somnade riktigt fort. Men sen vaknade jag av att det regnade utav helvete! :O
Men när vi vaknade i morse så var vädret ganska fint. Mulet, men uppehåll, kom lite småstänk då och då.
Vi gick in o käkade frukost allihopa, sen gick vi ut o gjorde fint i gångarna runt hagen. :) La dit granris, eftersom det bara är lera överallt. Så nu slipper man bli så lerig och gräset mår inte lika dåligt.
Gjorde fint upp hos Tessi o Flingan också! <3 Gravstenarna står på tork i garaget och ska målas imorrn. <3
Vid typ 13 så gick Nora hemåt. Var såå kul o träffas. Det har varit så mycket de senaste veckorna...

Syrran o jag gjorde rent hos djuren på eftermiddagen och tränade lite längd. Alla var riktigt taggade och duktiga, men vi pressade dem inte så långt, då de inte har varit igång så mycket under vintern. Jag fick träna Kroköra, om man kan kalla det för träning. Hon klarade 40 cm långt nätt o jämt. xD Haha, hon är så sjukt brunstig! <3

Har nyss kolat på djursjukhuset... haha, programledaren är så sjukt rolig! xD
Nu ska jag försöka orka börja på mitt idrottsarbete, men har ingen lust... för hur jag än kämpar så är kärringen i alla fall så jävla emot mig så... men men, jag gör skiten!
Imorrn är det skola och då får jag träffa min Mikaela! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0