You now I´ll be right beside you <3

Åkte in o hade naturkunskap i morse vilket var helt onödigt. Åkte hem med 11.10 bussen. Hade egentligen 2 lektioner kvar, men pallade inte... hade ingen lust... trött på skolan. Men är ju bara 1 år kvar typ. Måste fixa det!
När jag kom hem så käkade jag Tacos. :D Sen så gjorde syrran o jag rent hos kaninerna, o tränade lite med dem. Vid straxt innan 2 kom Klas hit med Shinti. :) Ska vara vakt åt henne tills ikväll.
Sen så gav sig syrran o jag ut på Fruska o Frenja, medan pappa gick med Shinti. Blev en sväng på travslingan... det mesta av all is har smältit bort. Hästarna skötte sig helt okej. Fruska var lite överpigg o Frenja var inte riktigt på den samarbetsvilliga sidan. :P Haha, unghästar! ;) <3
När de var utsläppta i hagen sen så gick vi hem... eller vi cyklade faktiskt! :D Det är väl ändå ett vårtecken? Eller nej, har ju sett folk cykla hela vintern typ. :S Men de är nog inte riktigt friska... ;)

Gjorde rent hos lilla Java förrut och gick sen upp till hästarna o tog in dem, o gav dem mat.
Nu ska jag kolla på film med familjen o äta GODIS! :D Imorrn ska jag jobba 14-21, vilket ska bli roligt, men är ändå nervös för jag har inte jobbat på 2 månader! :O Så önska mig lycka till! ;)


Hittade den här ekorren i en snövall idag. Såg ut som den hade lagt sig där och sen bara somnat in! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0