You´re with me all the time... <3

Väntade in Mikaela som vanligt vid stationen i morse! :D Gick till skolan o satt där, tills jag var tvungen att gå på lektion. :( Hade 2 lektioner och sen lunch i typ 2 timmar... Vid typ 12 kom äntligen Mikaela o Marcus. Vi gick till snabbt & gott, där dem åt. Hade trevligt o roligt som vanligt med dem. <3
Sen var det bara att dra tillbaka till skolan. Hade marknadsföring och klockan gick asfort då. Helt plötsligt var klockan 14.50! :O Min buss går 14.55, så det var ju kört att jag skulle hinna med den. :( Så var bara att vänta 1 timma till nästa buss, men fick sällskap av Mikaela i typ en halvtimma. :D <3

Åkte hem sen. Käkade mat, för jag var vrålhungrig. ;) Hade bara käkat en banan på hela dagen...
Gick på en promenad med mamma o syster sen i typ 45 minuter. Riktigt härligt... :)
Sen hem o gjorde rent hos kaninerna. Åh, mina tokstollar. Vilket humör man än är på så får de en alltid att lysa upp o bli sådär riktigt glad o stolt! <3

Har målat en del både igår och idag, men hemlis vad det är för nått! ;)
Nu ska jag nog duscha och sen ska jag bara ta det lugnt. Vill hitta på nått i helgen, göra nått annat för en gångs skull, men vet inte vad. :/ Får väl se...


Ni finns med mig varje minut på dygnet! <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: Den bilden på dig är skit fin! Så jävla snygga ögon! <3

2010-03-17 @ 08:16:20
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0