You!

Hade bara en lektion idag. Webbdesign, som man lika gärna hade kunat strunta i. :P
Efter det så gjorde jag färdigt engelskauppgiften som ska vara färdig till på måndag. Skönt att ha den gjord... vid 11 åkte vi mot Stängnäs för att gå på UF-mässan. Hur mycket folk som helst där, men var kul o gå o titta på alla montrar o så. :)
Vid halv 3 åkte vi hemåt, stannade på Donken för att folk skulle äta, men jag var trött o hade slut på energi så blev lite sur för att vi inte åkte tillbaka till Flen direkt. ;) Men vi var i Flen vid straxt efter 4. Pappa o bror Rickard hämtade mig där, för de var i närheten. Åkte hem o käkade mat, så jag skulle bli lite piggare, men blev bara tröttare. :P Gjorde rent hos mina små odjur sen... de var galna som vanligt. Men snart kommer de inte kunna gå ut i nån hage. :( Det är typ redan översvämmning bitvis i stora hagen o i de små kommer det snart vara lervälling. :S Men vi får komma på nån lösning...
Hackade dän en del issörja från hoppbanan o körde ner i skogen.

Var helt slut sen, o då gick jag in o käkade lite gröt. :) Mumsigt... gjorde rent hos Java sen. :) Min lilla gammeltant blev jätteglad o hyper som alltid. <3 Efter det var jag duktig o pluggade lite eftersom jag har prov på tisdag.
Nu ska jag gå ut o ge kaninerna grönsaker o frukt och sen ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0