13 dagar kvar! :D

Blev ingen skola idag... mådde inge bra, varken psykiskt eller fysiskt. Har haft ont i huvudet hela dagen, och tror jag har haft lite feber. Ena stunden så har jag blivit asvarm och sen så helt plötsligt frysit. Så har inte gjort så mycket idag. Renasde ur min garderob, slängde en hel del kläder faktiskt. ;) Sen så har syrran och jag bakat pepparkakor, fast det blev inte så många, för jag lyckades bränna mina. xD Var bara att slänga dem... :(
Har gjort rent hos kaninerna... de var pigga som tusan, efetrsom det börjar bli kallare ute.
Pelle var riktigt pigg idag och var mycket stadigare i sina steg. :D <3 Ringde till Katrineholms djurklinik och berättade om hur det gått sen vi var inne med honom. De sa att vi skulle avvakta lite till, då han ju faktiskt har blivit lite bättre. :) Så vi får se hur det går.... än så länge så har det ju bara gått framåt, så vi hoppas på att det fortsätter så. <3

Nu ska jag snart åka in o hämta mamma på jobbet. Ikväll kommer halvbror Jocke som jag inte träffat sen i somras, när jag fyllde 18. :) Ska bli kul o träffa han! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0