Dan före dopparedan! :D

Vakande tidigt som vanligt, var lite seg så kollade på lite film innan syrran och jag började städa överallt. Gjorde rent hos lilla Java också. Hon blev superglad och då blir jag också superglad. :D <3 Hon har blivit så mycket piggare nu när hon får fodertillskottet. :) Hoppas hon lägger på sig lite...
När det avr dammsuget överallt så kom bror Rickard hem, och ville att vi skulle följa med honom till våran brygga och till båtvarvet för att kolla mjärdarna. :) Så vi följde med... blev en hel del flumm. :P Kul som tusan!
Sen hem igen och laga mat. När man hade fått lite mat i magen så drog syrran och jag ut till kaninerna. Tränade lite krokbana, och det märks att de vilar nu, för de har glömt bort en del saker, men det tar vi igen i vår. <3
Gjorde rent hos alla, och jag städade våran bod, så nu är det fint överallt. :)
Pelle mådde förresten riktigt bra idag. Han gick stadigt och haltade inte alls lika mycket som han gjort de senaste dagarna. Det går lite upp och ner, men han äter, dricker och tvättar sig. :) <3 Vi kämpar vidare...

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Ska på glögg-kväll hos faster Hilla, farbror Per, och kusinerna Maja och Dennis sen. Dennis har jag inte träffat sen jag fyllde 18 så ska bli kul o se grabben. :)
Imorrn är det julafton, och den kommer bli bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0