Farfar 80 år! :)

Hjälpte mamma att garnera smörgårstårtorna i morse. Gick bra till en början, men sen upptäckte vi att allt inte räckte... :S Så vi fick skicka iväg Robert till Malmköping o handla mer grejer. Då hade klockan tickat iväg, så syrran o jag kastade oss ut o gjorde rent hos alla ninisar. Pelle var pigg idag... skuttade riktigt fint. :D <3
Sen när alla var färdiga, så var det bara att springa in... duschade och gjorde mig i ordning. :)
Då var det i alla fall typ 1,5 timma kvar. Så då gick jag runt o gjorde typ inget. Men vid 13.40 så åkte vi in till Flen. Firade farfar då som fyllde 80 år idag. De hade hyrt en jättemysig lokal, där vi käkade god mat och tårta. Jättetrevligt! Grattis farfar. :)

Har nyss kommit hem, och det bästa med dagen är att det snöar nu! :D MASSOR! Wiiii... så happy! <3
Nu ska jag o syrran göra lite julgodis. :)


Mamma, kusin Maja, syrran och jag. ;)

Kusin Maja och farfar! :)

Kusin Maja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0