Fuck off BCPW!

Dagen har varit skit i skolan. Är så trött på att ha meningslösa lektioner. Är trött på att lärare inte lyssnar. Trött på 2 jävla fucking lärare! Fick mina omdömmen idag, och jag säger bara fan vad arg och kränkt jag kände mig av kommentarer från 2 lärare. Tänekr inte skriva här... men fuck off PW nu! Är så jävla trött på att gå till skolan. Det är så jävla tråkigt... klassen är skit, de flesta lärarna är skit och ingenting i skolan känns meningsfullt längre. :(

Var i alla fall skönt att komma hem. Har haft en fucking huvudvärk hela dagen, som inte velat ge sig heller. Var i alla fall skönt att gå ut till djuren. De får mig alltid på andra tankar, och de får mig glad. <3 Gulligast var när jag skulle såga bort lite på Touloses ena lucka, för träet hade svullnat.... han var ute i hagen och så kom han fram till mig och ställde sig på bakbenen, precis som om "vad gör du egentligen?". Ville bara "äta upp" honom lite. <3

Kallt är det ute... 8,5 minus sist jag kollade. Tycker det här kan hålla i sig nu. Orkar inte med slask och regn...
Nu ska jag väl hitta på nått... vet inte vad ännu, men...
Imorrn åker vi iväg till veterinären med Pelle igen. Jag hoppas de kan hjälpa oss ordentligt nu.

Mitt snea lilla charmtroll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0