Fullspäckad dag! :D

Mamma väckte mig vid halv 8 i morse, hade nog kunnat sova en hel del mer. Men ska man till stan så ser man till att vara där tidigt. ;) Så vi drog i alla fall in till Nyköping, där jag hittade skor, en jättesöt tröja, ett linne, julklapp till Jocke och mormor. Hittade också ett skärp som man kan ha till tunikor och sånt. Har letat ett tag, men inte hittat något, men nu så. :) Vid 10.40 så var vi färdiga, så då åkte vi hem igen. Käkade lite mat och sen så skjutsade mamma syrran och mig till stallet. Vi red Boris för första gången på flera veckor, eftersom han krånglat. Det gick riktigt bra idag. Jag kom underfund med honom, hur man ska rida honom och så, så det kändes riktigt bra, men han beter sig fortfarande konstigt i vissa situationer... <3
Hem igen, för att släppa ut lite kaniner och göra rent hos alla. Sen käka ordentlig mat, och sen städa hela huset.
När allt var städat så pyntade vi med alla söta små tomtar, så nu börjar det bli lite julstämning. Pappa har huggit ner granen idag också, och stallt den i garaget så den ska vänja sig vid att vara inne.
Känns som den här julen kommer bli grymt bra, eftersom både bror Bobbo & Malin, o bror Rickard, och halvbror Jocke kommer hem! :D <3

Har nyss varit in till Malmköping och hyrt 2 filmer, så nu bänkar jag mig framför tv:n. :) Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0