Good bye 2009, welcome 2010!

Oj vad jag sover nu för tiden. Vaknade halv 9 idag. :O Vilket är länge för att vara jag, men jag kände i alla fall att jag mådde bättre. Så gick upp och käkade frukost. Gjorde rent hos min lilla gammeltant Java sen, och hon blev som vanligt hyperglad! ;D <3
Pysslade runt lite med andra saker sen, och helt plötsligt så var klockan matdags. ;) Så lagade lite mat, och sen gick syrran o jag ut till kaninerna. Gick en sväng med Pelle, och han gick otroligt stadigt. :D <3 Han hoppade till och med upp o nerför en trapp. <3
Nu väntar jag på att Nora ska ringa, för vi ska träffa henne och Klara en stund. Tjohooo! :D Träffa både Nora och Klara asså, det kan inte bli bättre. <3

Kvällen kommer bli lugn. Käka god mat med familjen, titta på tv, käka godis och sen gå ut o se alla fyrverkerier vid 12-slaget! :D Nästa år skulle det vara askul o samla ihop mina vänner o fira nyår, om dem vill såklart! ;) <3

År 2009 har i alla fall varit ett kämpigt år, då jag förlorat många, men tack vare en människa så har jag stått upp hela vägen. Mikaela, du är min räddare i nöden! <3 Finns inga ord för allt du gjort för mig under 2009! Tack för allt! <3
Tack vare min familj, vilket också inkluderar Malin och Kikan, har jag orkat kämpa vidare, och vågat tro på mig själv. <3 Utan alla dessa underbara människor skulle jag inte stå här idag, och välkomna år 2010! Älskar er av hela mitt hjärta, det hoppas jag ni vet! <3
Jag hoppas 2010 blir ett bättre år, i skolan, i familjen, och att jag vågar mer. Vågar ta klivet ut o möta världen med öppna armar!

Glömmer aldrig den 14 januari, då jag släppte taget om min älskade Bella! <3

Kommentarer
Postat av: Denice

Gott slut till Dig & din familj i Sparre. ALLT kan bara bli bättre. Kram till Er alla och alla ninisar!!

2009-12-31 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0