Hate me, if it feels good...

Idag klev Mikaela av bussen i alla fall. ;) <3 Så vi gick tillsammans till skolan. :) Satt där o socialade lite... vid halv 9 började nationellt prov i engelska. Hade först läsförståelse, och den var fan assvår. Läste igenom allt 1000 ggr kändes det som. Chansade på det mesta. :S Sen hade vi lite rast, sen hörförståelse, som gick ännu mer åt helvete. :( Men men, nu har jag gjort skiten i alla fall. Jag missade såklart 11.10 bussen hem, så ringde min bror, och han kom o hämtade mig. :) <3

Väl hemma käkade jag mat och sen gick jag ut och byggde bana. Tränade krokbana med alla kaninerna, förutom pensionärerna. ;) De flesta var riktigt duktiga. En del är lite ur form bara... Sotis gick jag en sväng med i skogen.
Pelle släppte jag ut i hagen. Han tog sig fram lite bättre idag, men han kan inte stödja på höger bakben ordentligt. Han kan inte klia sig på vänster sida, med bakbenet, för då måste han lägga all tyngd på höger (som han haltar på)... så imorrn ringer jag Katrineholm igen, för nu har det gått en vecka, så får vi se vad de säger. De gör mig väl bara till åtlöje... :/

Har nyss garnerat pepparkakshuset och mina pepparkakor. :)
Nu ska jag ut och gå en sväng med syrran och mor! Sen blir det duschen och sen tv.


Kommentarer
Postat av: Robban

Vad duktiga ni är. Blev jättefint ju :) <3

2009-12-01 @ 19:09:41
Postat av: Denice

Ser väldigt gott ut!! Smaskilismask!!

2009-12-02 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0