Helg! :D

Hade bara naturkunskap idag, från 8.30 till 9.30, sen kom Kikan och hämtade mig. :) Skulle egentligen ha idrott, men jag gick inte på den. Till en del har jag sagt att jag hade ont i huvet, men det är inte riktigt sanningen. Men orkar inte dra upp allt med alla. Jag berättar för dem jag vill berätta för.. som jag vet förstår mig. <3
Var i alla fall hemma klockan 10, och då möttes jag av en jätteglad lilasyster som tydligen hade saknat mig. :P Nej, hon väntade på mig, för vi skulle pynta pepparkakshuslandet. Så vi gjorde det, och sen gjorde vi rent hos våra minsta små odjur, Java & Chippen (Pippen som jag kallar honom :P).
Lagade lite mat (stekte korv). :P Sen gick vi ut till våra stora odjur. Gick ut i skogen med alla tokstollar... de flesta var pigga och glada, medan en del av honorna var tjuriga. :P Som vanligt med andra ord. <3 Pelle fick bara gå ut i hagen en stund, men det var så härligt att se honom idag. Åh, vad blev alldeles varm. Han såg så pigg ut, hans ögon lyste, precis som om han förstår att hjälpen är på väg. <3 Han skuttade flera steg, mer än han brukar, och när Sanna kom med burken med russin så blev han helt tokig. Han gjorde ett försök att ställa sig på bakbenen, men ramlade ihop. Men han försökte, vilket han inte gjort på flera veckor nu. Han grävde idag också, även det ahr han inte gjort på flera veckor. Nej, idag levde han verkligen igen! :D <3 Åh, vad jag älskar dig min gamla vän! <3 Vi klarar det här tillsammans. <3

Nu ska jag ut och gå med syster och mamma, och kanske pappa också, hörde att han kom hem nu. :)


Vårat pepparkakshusland. :D

Älsklingen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0