I am a brunstig ko!

Vaknade vid halv 9 i morse. Började bli hes igår, och idag låter jag som en brunstig ko. ^^ Såklart man ska bli sjuk så fort man får lov. :( Aja, har inte gjort så mycket idag. Tränade kaninerna lite lätt... de var pigga och glada. <3 Gjorde rent hos dem, och sen gick jag in. Har inte gjort så mycket mer sen dess. Käkat mat, legat och läst, kollat på tv... har precis duschat, vilket var sjukt skönt. Sitter med ansiktsmask nu. ;) Var en av grejerna jag fick av Malin och Robert i julklapp. <3

Ska kanske följa med till Malmköping sen o handla lite, om jag vågar vistas bland folk. Annars blir det väl till att sitta o göra ingenting resten av dagen. :S


Haha, ser inte riktigt klok ut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0