I don´t know what to do...

Dagen började skit! Jag hade fortfarande ont i huvudet när jag vaknade i morse, men gick upp och tog mig iväg till skolan. Väl där så hade jag bara halv lektion, den första, och den andra var tydligen inställd. Bra att lärarn informerar om det. Rexnet som är så bra! ^^ Så då rann luften ur mig... huvudet värkte, vid 11 skulle Sabina dra, den enda jag hade att vara med, och då skulle jag vara själv kvar. Kände hur paniken började komma, så jag drog hem med 11.10 bussen. Jag mår verkligen skit... jag får ångest så fort jag kommer innanför skolans dörrar. Jag klarar inte att vara själv där heller... jag måste hela tiden ha någon bredvid mig. Känner mig så jävla lost! Fixar ingenting nu. Allt blir bara skit... mitt självförtroende får sig en stöt hela tiden. Som idag när jag åkte hem, så kände jag mig värdelös som inte fixade att stanna kvar. Jag vet inte vad jag ska göra.

Imorrn ska jag i alla fall försöka fixa julmarknaden i skolan, men ingenting är typ planerat så bra, så det gör att jag får ont i magen. :/

Har i alla fall försökt att inte tänka på allt, när jag är hemma. Har tränat kaninerna i längd. Nasse klarade 210 cm med Sanna igår och idag tränade jag honom o då klarade han 2m. :D Han är taggad som tusan! <3
Pelle såg ut o gå riktigt fint idag, men det kan lika gärna förändras tills imorrn. är svårt att avgöra om han blir bättre eller om han svajar lite fram och tillbaka. Men jag hoppas att det faktiskt är så att han är på bättringsvägen. <3
Nu ska jag göra rent hos Java, och sen ska jag ta det lugnt, för huvudet känns fortfarande inte okej. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0