I just wanna be loved...

Sov jättegott inatt och vaknade ganska utvilad vid 8. Gick upp och tittade ut... hade kommit ännu mer snö under natten. :D Segade runt lite... sen så gick jag, mor, far och syster på en promenad. Gick över ett gärde, upp på travbanan och upp till ett vindskydd där vi fikade. :) Mycket mysigt, men det var jobbigt att pulsa i den djupa snön. Gick hemåt sen. Skottade uppe vid gravarna, kom på att de var begravda under snön.
Släppte ut kaninerna sen och gjorde rent hos alla. Pelle har varit lite sämre i bakpratiet igår och idag, men jag hoppas att det bara är en svacka, som han tar sig upp ur igen. För jag hatar att se honom såhär. Vill att han ska kunna röra sig som förr... <3

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Har tittar på "Baksmällan" och "White chicks". :P Nu ska jag duscha, och sen så ska jag lägga mig tidigt tror jag. Bara 2 dagar kvar i skolan nu! Så jävla UNDERBART!!!


Så vackert ute nu! :D

Hästfolket på Gråsta var ute på en ridtur! Önskar att man hade häst, så man kunde hänga på. Såg så jäkla härligt ut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0