Ingen kamera! :(

Kaninen kom idag! Charlie heter den, och han ska bo hos oss i 1 vecka. :) Han är jättesocial. Så fort man kommer till buren så är han framme o hälsar. :) Han fick gå ut i hage nu på eftermiddagen och han var helgalen. Bockade och gjorde massa glädjeskutt. ;)
Var iväg till doktorn vid 1 idag, men det var inget... ska bara blåsa, så ska öronvärken gå över. ^^ Får väl se...
åkte o hämtade kameran när vi ändå var ute o åkte, men det blev en besvikelse. :( Den sög verkligen... inte alls som jag hade tänkt mig. Gick inte att ta en enda bra bild. Blev bara grusigt, inte lite, utan rejält grusigt. :O Så den skickar jag tillbaka, och får pengarna tillbaka också. Sen ska jag dra till stan nån dag o köpa en kamera. :D

Har precis varit ute o gjort rent hos kaninerna. Var sjukt jobbigt att andas när det är så här kallt, och jag är förkyld, men nu är de fixade, så nu ska jag inte göra mer idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0