JULLOV! :D

Åkte in till klockan 8 till skolan som vanligt. Halv 9 stod jag utanför datasalen, men kvart i så drog jag o Sanna där ifrån, för ingen lärare syntes till. Så satte oss i cafeterian, där vi hittade Tor. Där satt vi tills klockan var 10, då vi hade avslutning med yrkessektorn. Mikaela kom då också. :) <3 Där så delades vi in i grupper, o vi skulle bygga ett så högt torn som möjligt av bara tidningar och tejp. Mitt lag vann... nästan! ;)
Sen så fikade vi lite, och satt o pratade o hade trevligt! Vid halv 12 så fick vi gå, och då skulle vi bara vänta till halv 2. ^^ Suck... så vi väntade. Mikaela o jag drog iväg till djuraffärn, men de hade inte de skålar jag skulle ha, så vi gick tillbaka till skolan. Ingen var så jätteglad, eftersom vi bara hade fått vänta hela dagen. Man blir något irriterad då. Men till slut så var klockan halv 2 och då gick vi in i aulan. Där sjöng esteterna 3 låtar (som vi hörde igår på julshowen), och sen höll rektorn tal... så det var det vi satt o väntade på i 2 timmar, och inte nog med det så missade jag min buss. Så vi satte oss igen på en stol, men när det typ var 40 minuter kvar tills bussen skulle gå, så fick vi inte vara kvar i skolan, för då skulle de ha nån personalfest typ. :(
Så då gick vi till Coop, och sen satte vi oss på stationen o väntade in bussen. Åkte till Malmköping idag också, skulle hjälpa mamma handla, men när jag och Mikalea kom dit (hon var söt o följde mig <3), så hade mamma redan handlat klart. :O Jag åkte i alla fall med henne hem...

Kaninerna är färdiga. Har varit iväg med julkorgen till underbara familjen Hedenvind, och varit iväg med en liten julklapp till grannarna som har hundarna vi brukar gå ut med. :)
Nu ska jag duscha, och sen bara pusta ut! För nu är det jullov. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0