Jultomten har älgar xD

Dagen började skit. Hade inga lektioner, så bror Rickard var snäll o hämtade mig i skolan, o så var jag hos honom o Kikan en stund. Vi käkade lite smörgås och spelade Yatzy. Tur att man har brorsan så nära!!! <3
Sen vid 5 i halv 12 så mötte jag Mikaela o vi gick till busstationen, o åkte till Flen. Följde med på hennes engelskalektion. Och fan vad härlig klass hon har! De är så lätta att prata med o allt...

Vid 13 så gick vi på julshowen, som var helt okej. Den var inte så rolig bara. Den var för seriös. Den var färdig vid 13.45. Hade tänkt ta 13.55 bussen hem, men jag ville ju inte lämna Mikaela, så stannade kvar.
Hon, jag och Tor hade så jävla roligt! xD

Tor: Tomten har rådjur.
Mikaela: Nej, tomten har älgar.

Haha, så jävla skön. Hon sa det verkligen som om hon var 100% säker. xD <3
Hade så jävla roligt. Ni räddade min dag! <3
Missade 14.55 bussen också, så åkte med 15.05 bussen till Malmköping, där mamma plockade upp mig. Haha, bussturen var så sjukt rolig. Folk trodde nog inte att vi var riktigt normala. :P

Har nyss varit ute hos kaninerna och gjort rent. Pelle mådde bättre idag... en bra dag för honom! :) <3
Ska på utvecklingssamtal klockan 18.30. Får se hur det går! Spelar ingen roll hur det går, för dagen har ändå varit övervägande bra! :D

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack för dagen gumman! imorgon ska vi göra den ännu roligare! hoho :D<3

2009-12-21 @ 21:19:06
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0