Kallt som tusan! :P

Åkte in till skolan i morse och gjorde ett prov i naturkunskap. Tror att det gick bra... :) Sen så tog jag 9.15 bussen hem, för jag hade inte pallat att sitta där inne till halv 1 för att ha idrott i en timma. Jag får sån jäkla ångest... går inte att förklara.
Mamma pratade i alla fall med min mentor, och hon skulle prata med min idrottslärare Kicki, och om det var något så kunde Kicki ringa mamma. Hon hade ringt... och mamma sa att det var den jävligaste människan hon pratat med. Och Kicki hade sagt att jag är uppkäftig mot både henne och mina klasskamrater! :O Okej, jag kan vara uppkäftig emot henne, men det är när hon är det mot mig, men jag är fan aldrig uppkäftig mot mina klasskamrater. Det enda jag varit irriterad på är en del av klasskamraterna som aldrig är där typ. Så nu kan jag ju säga att Kicki sjönk ännu mer. Och mamma tänker inte skräda sina ord på utvecklingssamtalet på måndag, inte jag heller för den delen, för jag är så fucking trött på det här skiten!!!

Resten av dagen har varit härlig! :D Tränade kaninerna, som var superduktiga och jätteroliga att hoppa med idag! Sen så fotade jag massor, och efter det så gav sig syrran och jag iväg på en skidtur, men det gick inte så bra. :P
Men kul var det. Käkade tacopaj ikväll och gick sen en promenad med familjen. :)
Nu tittar vi på Bonde söker fru. Imorrn ska vi till stan och köpa skor, och så blir det att åka till stallet efter det.


Toulose älskar att sitta o gräva i spånsäcken, för han vet att han inte får det. :P <3

Åh vad jag älskar den här bilden! Min älskade Felix <3
 
Underbara lilla Tessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0