Konstig dag...

Väntade som vanligt på Mikaela vid stationen i morse, men när hennes buss kom så var hon inte med den. :O Jag tänkte ju direkt "hon har försovit sig", men så var det inte. Hon hade klivit upp tidigt, men lyckades missa bussen. :( Så jag fick gå till skolan utan sällskap. :S Hade hämtat en bok i skåpet, och så skulle jag bara gå in på en toa och kolla frillan och precis när jag ska kliva in på toan, så tittar jag upp... då är det blod överallt! I handfatet, på toaletten, över hela golvet. :O Jag bara stod där helt chockad, men sen när jag vaknade till igen, så stängde jag dörren och gick till andra toan, och gick sen på lektion. Men har tänkt på det där hela dagen, men ingen vet vad som hänt.
Hade i alla fall bara 1 lektion på morgonen, sen så stod man kvar där själv, för alla andra drog åt andra håll. Kände bara hur paniken växte i mig. Mår skitdåligt... fixar inte att vara själv i skolan. Vet inte vart jag ska ta vägen. Men som tur var så kom precis Mikaela med bussen så jag gick och mötte henne. Vilken lättnad det var att se henne. <3 Vi gick tillbaka till skolan och så gjorde hon mig sällskap tills Rickard kom och hämtade mig. Tack gumman för att du ställer upp! <3
Åkte hem och käkade... sen skjutsade pappa tillbaka mig till skolan till halv 2. Då skulle vi till Volvosalen, där nån människa från skatteverket skulle prata, men jag var så jäkla trött. Var så nära på att somna! :S Satt och blinkade och intalade mig själv att INTE somna. Vid halv 3 så fick vi äntligen gå, och då hämtade pappa mig. Så åkte över Malmköping på hemvägen, hämtade ut Pelles medicin och hämtade upp mamma. :)

Så gav Pelle medivin förrut, och det var inte populärt kan jag säga. Han var så sur. men efteråt gav jag honom lite banan och fodertillskott (som han älskar), och då blev han genast på bra humör igen. <3 Jag hoppas verkligen han blir bra igen. <3 Det är han värd! <3
Gjorde rent hos mina sen, och sen har jag inte gjort så mycket mer. Satt in alla kort som kom idag i mitt fotoalbum. :D

Nu ska jag gå o bry mig om hamstrarna en stund, och sen gå och sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0