Ny vecka då...

Vill börja med att säga stort stort GRATTIS till körkortet Malin! :D <3 Wohoooo! 

Dagen idag har varit riktigt kul. Satt o väntade i typ 15 minuter vid stationen i morse (inte så roligt) :P, men då kom i alla fall Mikaela och Yami, så man fick trevligt sällskap till skolan. :) <3 
Hade en tråklektion på morgonen, och sen hade vi engelska, där vi hade muntligt nationellt prov. :S Var aspirrigt, men jag tror det gick bra. Ämnet var "Animals", så det var ju bra. ;) 
Efter det så satt jag i cafeterian en stund, och Mikaela och Yami höll mig sällskap en stund. Sen vid 11 så gick jag till bussen... åkte hem och käkade mat och pysslade lite på hemsidan (www.Storaglantan.webs.com), sen vid halv 2 så skjutsade pappa in mig till skolan igen. Då hade jag naturkunskap, som var roligt. :) Sen så slutade jag, och då åkte jag med pappa igen, han var snäll o väntade kvar i Flen. Så vi åkte över Malmköping och hämtade mamma. Handlade åt mamma, för det var asrörigt på jobbet, men lyckades glömma frimärken. ;) hihi
Sen åkte vi hem i alla fall.

Gick ut till djuren då, och gjorde rent. De hade redan varit ute på förmiddagen. :) Gick in sen och hjälpte mamma steka pannbiffar. Har nyss varit ute på en promenad i kylan, och nu ska jag nog duscha och sen ska jag se på tv.
Imorrn slutar jag 12.20! :D Wohooooo! :)

11 månader har gått sen min underbara Bella tog sitt sista andetag! <3


Kommentarer
Postat av: malin

tack :) snart ska jag komma o skjutsa er i beemern :)

2009-12-15 @ 22:52:19
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0