Paniiiik!

Vaknade 7.15 idag... :S Jag kan inte sova! Är så förbannat stressad jämt, och mår dåligt över skolan och allt. Så när jag har helg så är jag alltid stressad över alla saker jag vill hinna med innan det är måndag igen... fuck, så här ska man inte behöva må över att gå i skolan! :(
Satt i alla fall vid tv:n och kollade klart på "28 dagar". Superbra film! :D
Syrran och jag drog till stallet en stund.... fick testa att kommunicera med Boris. helt otroligt när han till slut kom in frivilligt till mig. Man driver först på honom, och står alltid bakom honom, då man är drivande. Sen ska man be honom byta varv, då ställer man säger framför honom och höjer ena handen, då kastar han sig om. Det roliga idag var att han vände inåt mot mig, vilket är ett tecken på att han vill komma in till mig. Till slut så stannade han och tittade på mig och då gjorde jag "kyssljud" och då kom han fram till mig. Gnugg i pannan, sen så gick jag iväg och han följde efter! :O Det här var första gången jag gjorde det med honom. Jag kunde börja springa, så travade han efter, och han följde mig vart jag än gick. <3 Härlig känsla.

Fick skjuts av Jane (Boris ägare) hem sen, för vi blev färdiga tidigare än vi trodde, och "päronen" & mormor var i E-tuna. Men när vi nästan var hemma kom vi på att vi inte hade nån nyckel, men vi gick ner till grannarna och lånade hundarna. Gick en promenix med dem, men vi var aströtta... ;) Så vi hade inte så mycket pli på dem. :P
Lämnade av dem sen, och så gick vi hem, och då var mor, far och mormor hemma. :D Så har precis käkat en macka, och väntar på att maten ska bli klar, för jag är vrålhungrig. Ska ut sen till mina älsklingar. Syrran är ute nu, men jag behövde vila... har ingen energi kvar typ. ;)
Händer väl inte så mycket mer idag... imorrn är det skola igen! :S Och jag vill fan inte... finns inte en enda dag som jag vill gå dit. :/ Men det är väl bara att bita ihop, för det är ju endå ingen på PW som bryr sig...


Java & Krokis... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0