P.S. I Love You!

Vaknade vid halv 9, och det kändes som jag mådde bättre. Klev upp och upptäckte att jag inte hade speciellt mycket röst idag heller. :( Kollade på P.S. I Love You, nästan hela, sen så gick jag ut och gav kaninerna vatten. Syrran och jag fixade fram gäststuge-buren, eftersom vi ska ha hand om en kanin från den 30 december till 6 januari. :) Pysslade runt lite, och sen så gick vi in, och då mådde jag inte bättre direkt. Satte mig o kollade klart på filmen. Den är så sjukt bra... tänk att en dag få träffa sitt livs kärlek... tänk att en dag få säga till någon "Jag älskar dig". Den dagen kommer väl...

Nu sitter jag här och är depp. För jag har nog feber också, kan inte prata, utan sitter bara här hemma, när jag egentligen vill träffa kompisar och komma hemifrån lite. :( Jag jobbar fredag och lördag, och visst det ger pengar, men nu är jag sjuk, och sen ska jag jobba, och sen är ju typ lovet slut. Tanken var ju att hinna göra allt på lovet som jag annars inte hinner med. Göra saker som gör mig glad, för sen när skolan börjar är jag bara depp jämt typ. :/ Men men, jag hoppas jag blir frisk snart...

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen. :( Nån som har nått förslag? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0