Så orolig! :/

Fick sällskap av Mikaela till skolan i morse också. :D Hon hade NP, så hon var i skolan idag (annars har hon praktik). Jag hade engelska först där vi läste i våra böcker, sen hade vi lärarlös lektion i rättskunskap. Då kom Mikaela upp o höll mig sällskap en stund, sen drog hon till bussen. :(
Sen var dagen bara tråkig. Hade samhällskunskap med segaste lärarn... gjorde lite grejs där. Fick sluta tidigare, för jag var bara irriterad på det jag gjorde, för jag var hungrig, så gick o käkade lite, men var som vanligt "jättegod" mat. ^^ Så köpte en banan i cafeterian. Vid 13 gick vi ner till Hammarvallen och hade idrott. Och vi var 7 st! :O Det har nog aldrig hänt typ... så vi spelade basket. Var roligt, förutom att Kicki (lärarn) var med, och då blir det alltid tjaffs. Orkar inte förklara. Hon är bara dum i huvet!
Efter idrotten hade man ju helst åkt hem, men vi hade såklart samhällskunskap igen. :S BOORING! Men gick tidigare så jag hann med halv 4 bussen hem.

La mig i sängen en stund efter att jag hade ätit. Skönt som tusan, för jag var trött och huvudet värkte (gör det fortfarande). Sen så tog jag med mig pappa ut.... ;) Jag gjorde rent hos kaninerna, och han fick stå o titta på. Jag erbjöd honom något att göra, men han ville inte hjälpa till. Som vanligt. ^^ Han fick i alla fall hjälpa mig o hålla i Felix medan jag gjorde rent hos honom. Gav Pelle sin medicin sen (sista dagen idag), och tvättade hans ögon. Han har blivit liiiiite bättre i bakdelen, och han orkar röra sig mer när han är ute. Men är så rädd att det inte kommer bli bra... är så rädd att förlora honom. :'( <3

Nu ska jag i alla fall duscha, och sen ska jag inte göra mer idag. är så jäkla trött... behöver sova i 1000 år tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0