Seeeeeg!

Vaknade vid halv 8 idag, och ville egentligen sova en stund till, men så kom jag på att jag skulle börja jobba kl. 13... då tänkte jag att det var bäst att gå upp så jag skulle hinna med allt. Slöade en stund vid tv:n, sen så gick jag ut till kaninerna. Byggde en liten krokbana och tränade dem. Nasse var halvtaggad, helt okej. :) Felix var fantastisk idag, han älskar verkligen hoppningen. :D <3 Toulose var lite okoncentrerad, men det gick bra. :) Tessi var sjukt nervös i början och bara sprang iväg och var helt damp, men efter ett tag lugnade hon ner sig, och sista rundan gick riktigt lungt och fint. <3 Pelle släppte jag bara ut hagen (är ju det enda han får göra just nu), och han var faktiskt otroligt pigg idag också. :D <3 Så det går åt rätt håll... <3

Nu ska jag snart äta, och sen ska jag jobba... :/ Är inte så jättetaggad till att jobba, vet inte varför. Bara känns så. Men jobbar ju i alla fall inte till 21 ikväll, utan bara till 19, för affärn stänger då. För personalen ska på julbord... inte jag...

Mormor kommer till oss ikväll. :D Wiiii... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0