Snö överallt! :D

Dagen började helt segt... hade sovmorgon vilket var skönt, men sen precis innan jag skulle gå till bussen som skulle gå 8.48, så sms:ade Sirkka o sa att vi inte hade rättskunskap, så då tog jag 11.08 bussen istället.
Hann städa mitt rum innan bussen gick, och julpynta gjorde jag också. Blev riktigt mys! :D
Sen åkte jag in till skolan då, och hade 3 lektioner, varav 2 var helt onödiga, för vi gjorde typ inget. :(
Men så åkte jag hem, hade trevligt sällskap på bussen av Nora och Lina. :) <3 När jag kom hem så var jag själv, så jag fixade lite mat och käkade. Sen så kom mor och far hem, så pratade lite med dem och sen så gick jag ut till odjuren... när de var färdiga, så skottade jag hela våran hoppbana. Var sjukt tungt, är typ död nu! :P

Har pluggat lite inför naturkunskapsprovet på fredag också. Har nyss kollat på "Bonde söker fru", o nu ska jag kolla på "Oskyldigt dömd", sen blir det sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0