The winter is here! :D

Oj oj vad snö det hade kommit när jag vaknade i morse. :O Plus att det kräksnöade. Men jag blev glad... fast sen visste jag inte vad jag skulle ha på mig, så då blev jag sur på allt och alla. :S Men till slut så fick jag på mig lite kläder. ;) Drog till bussen sen då och åkte in till Flen, väntade in Mikaela vid stationen som vanligt. :) <3 Vi gick iväg till Coop för Mikaela skulle köpa tuggummi, och sen gick vi till skolan.
Sen ahde jag 3 lektioner fram till 12.20, och då gick Mikaela och jag en sväng till Coop igen. :) Sen så gick vi tillbaka till skolan och satt där o pratade en stund, och sen tog jag 13-bussen hem. Kort dag, men den var riktigt bra! :D <3

Käkade god mat när jag kom hem (pannbiffar som jag gjorde igår :P), och sen så gick jag ut i snön. Släppte ut kaninerna och gjorde rent hos ALLA 11. ;) Alla tyckte det var riktigt härligt med snö. En del busade till allt lite extra och sprang runt som tokar. :P <3 När alla var färdiga så soppade jag bort snö från alla gångar, och hjälpte pappa att skotta snö också. Jobbigt som tusan, men det var skönt o bli trött...

Har duschat nu och gett kaninerna mat. Skulle nog kunna somna nu om jag gick o la mig. ;) Men det ska jag inte, för jag måste sätta mig med naturkunskapen ett tag... har prov på fredag.
Jag hoppas dagen imorrn går fort. I don´t like onsdagar! :/


Min lilla Felix är lite knäpp ibland. xD Han käkade på mina skor idag... haha, ibland får han för sig att göra de mest konstiga saker, som en kanin inte ska göra. :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0