Vill åka bort!

Vaknade vid 8 idag och lät fortfarande som en jäkla kråka. :( Tog mig upp, pysslade runt lite. Kollade på tv, hängde tvätt, startade en tvättmaskin, bakade muffins, diskade...
Gick ut o bytte vatten hos kaninerna vid 12 och gav dem lite mellanmål. Sen så gick jag in o lagade mat. Blev helt slut då, krafterna bara tog slut. Petade i mig lite mat, och sen gick jag o la mig en stund. Tog mig ut sen o gjorde rent hos mina bebisar, och plockade in halm o hö, som pappa o syrran hämtade igår.
Efter det så var jag ganska pigg. Gick in, och då hade mamma kommit hem. När jag väl satte mig o tog det lugnt, så kände jag hur trött jag var. Har ont i ena örat också, så måste nog uppsöka en doktor imorrn! :S Hatar doktorer.... vet inte varför. Känns bara läskigt. Men jag vill ju bli frisk nån gång!

Har inte gjort så mycket mer. Har nyss spelat spel med familjen, men det gick inge bra, så la ner det. ;)
Nu sitter jag här o lyssnar på skön musik, och vill bara bli frisk, för jag vill åka o hälsa på folk! Längtar bort från allt det vanliga... men just nu ser det ju inte så ljust ut. :/ Och ska egentligen jobba fredag och lördag, o det vill jag verkligen, för då får jag pengar, men jag vet inte om jag hinner bli frisk tills dess. :S
Aja, nu ska jag inte sitta här o deppa, bara att ta tag i allt.

Är 18 minus ute, och jag gillart! :D Fast jag vill ju åka pulka med Nora, som vi har pratat om. :( Nej, nu får jag sluta skriva, för jag kommer bara på alla saker som jag vill göra, men inte kan...
Fast en positiv sak är att jag beställde en ny digitalkamera igår, och jag får den imorrn! :D Så snart kommer det komma massa bilder här, för jag lär väl aldrig lägga ifrån mig kameran. ;)


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag har blivit jätte förkyld, helt täppt i näsan och mår illa :( <3

2009-12-30 @ 13:53:35
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0