Wow!

Mikaela kom i morse. :D Så vi gick till skolan, där vi typ direkt skiljdes åt då vi skulle åt olika håll. Jag gick till Camilla (SYO) vid halv 9, för att göra färdigt mina individuella val. Gick väl bra... men är så trött på skolan, så var inte så lätt att välja direkt, då jag inte är taggad till att plugga något. :/
Men sen gick jag iväg till webbdesign-lektionen, med Seg-Hans. Men Sirkka och jag typ satt och garvade oss igenom lektionen. xD Efter det så skulle vi till aulan, för information om hiv/aids m.m. Var faktiskt jätteintressant. Var 2 st där och pratade om hiv/aids, och de har det båda två. Var otroligt gripande att höra deras berättelse.
Efter det så hade jag slutat för dagen, för sista lektionen skulle vi få jobba hemma. Men var typ 1 tim och 20 min kvar tills bussen gick hem. :( Men Mikaela hade slutat så hon höll mig sällskap. :D Sen så kom Markus och Tor också, så vi satt och pratade. Vid halv 1 typ så åkte Mikaela... :( 10 i 1 gick jag till bussen, och åkte hem.
Åt lite mat då, och sen så gick jag ut till kaninerna. Gjorde rent hos dem. Syrran och jag pyntade lite också i kaningården med glitter och julgranskulor. Blev jättegulligt. Ska ta kort på det någon dag... :)
Tog med Pelle in sen och gav honom sin medicin, vilket inte alls var populärt, men han måste. Både syrran och jag stod och kollade på honom när han var ute idag. Syrran har inte kollat så mycket de senaste dagarna, och hon sa direkt att han går bättre. :D Jag tycker också verkligen att han blivit bättre... visst det är bara små, små framsteg, men jag ser dem... och det gör mig så glad. Så härligt att se honom ta fler steg varje dag, och se hur han sakta men säkert blir starkare. <3

Skulle göra näthandel nu, men lärarn har inte skickat vilka uppgifter vi skulle göra, så det blir lite svårt.

Har i alla fall varit en bra dag idag. Jag har inte känt mig arg eller ledsen i skolan. Kan bara säga att det är tack vare min Mikaela! <3

Hittade den här bilden i min mapp "mottagna filer"! Så jäkal fin i lockigt hår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0