Ångest! :(

Sov riktigt gott inatt. Vaknade vid tio i 8, ville sova mer, men hade inte tid med det. ;) Så gick upp, käkade frukost och gav kaninerna mat, och sen drog vi upp till hästarna. Släppte ut dem, gav dem hö, och mockade. :)
Cyklade hem igen och gjorde mig i ordning, och vid kvart i 11 så åkte vi in till Malmköping, till Rickard och Kikan. Första adventsfika blev det där, med lussebulle och pepparkaka. :) Robert och Malin kom också dit. :D
Hem igen sen, och gjorde inte så mycket. Kollade vilka bilder jag ska framkalla. :) Så ska skicka iväg beställning snart.

Käkade jättegod mat sen med familjen, och efter det så blev man ju såklart astrött. ;) Men tog mig ut till odjuren. Gick med dem i skogen. Pelle fick vila, eftersom hans ben inte är okej. Han var trött idag. Syrran tog ut honom och lät honom skutta några meter, och idag såg han mer halt ut igen, så han var nog trött från igår. Så blev ingen hage för honom idag. :/ <3 Men de andra var pigga och glada i skogen. tessi var visserligen hysterisk i början... :S Men hon lugnade ner sig. :) <3

Nu har jag precis kommit in från dem, så nu vet jag itne vad jag ska göra. Vid 6 åker vi upp till hästarna och tar in dem och ger dem mat. :) Sista dagen vi tar hand om dem. :( Är lite tråkigt, för jag har verkligen trivts med att ta hand om dem. Blir alltid så lugn av att vara med fam. Hedenvinds underbara små pollar. :) <3
Har varit en härlig helg, men nu är det söndag och imorrn börjar skolan igen. :S Börjar få lite ångest över det, för jag vill verkligen inte tillbaka. Har varit så mycket skönare och roligare med praktik, men jag får väl tänka på att det bara är ca 1 månad kvar i skolan, sen är det lov. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0