Äntligen fredag! :D

Lång dag på praktiken idag. Peter var sjuk, så jag var typ han idag. Sprang runt som en tok och var överallt. Jobbade över nästan 1 timma... men åkte hem vid halv 4. När det var typ som rörigast så kom Katja och hälsade på. :S Hon sa att hon hade pratat med Björn (chefen) och han hade sagt att allt går jättebra för mig. Haha, hon vet nog inte att jag jobbar på Tempo. xD jaja, hon sa inget dumt i alla fall, så behövde inte dampa på henne. :P
Mamma och jag handlade lite och sen åkte vi hem. Var typ mörkt när vi kom hem, blev lite depp. :( Men gick ut till kaninerna. Tog en liten sväng i skogen med Pelle och Felix, sen var det bäcksvart. Gjorde rent hos alla också.
Och har en jätteglad nyhet. Syrran hade vägt alla kaninerna idag och Pelle hade gått upp i vikt, riktigt ordentligt. :D <3 Wiiii... älskade gammelpöjk. <3

Robert och Malin kom hem nu ikväll. Vi käkade tacos och ahde riktigt mysigt. Har suttit och tittat på Idol, och ikväll SKA Rabih ut!!! Så är det bara... Reza, Erik och Tove var grymma ikväll! Calle var också riktigt bra! :)

Ska gå och sova nu. Jobbar 14-21 imorrn. :/ God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0