De är mitt allt, så är det bara! <3

Har varit en skön dag. Började med att gå ut till mina underbara små odjur. <3 Gav alla mat och medans de åt, så sågade jag ner massa grenar. Släppte sen ut dem i hagarna... och solen lyste! :O Jättehärligt. Kaninerna tyckte verkligen om det. Gjorde storstädning hos alla. Toulose speciellt hade skvättit piss på väggarna massor, så tvättade ordentligt där. Tvättade av dammiga hyllor, och soppade ur burarna ordentligt. :) Var så härligt att bara ta det lugnt, och verkligen göra fint hos dem! :) Passade på att ta massa kort på mina idag, eftersom solen lyste.
Blev en hel del bra. :)

Pelle mådde bättre idag. Stöttade mer på sitt bakben och han skuttade runt en hel del. Så härligt att se honom! <3 Han är verkligen mitt allt. Det är dem alla, men han är så speciell för mig. <3 Det går inte att förklara... det bara finns där... bandet emellan oss. <3

Lagat mat har jag gjort, och har nyss varit ute på en promenad med pappa. Är bara han och jag hemma, för syrran och mamma är i Nyköping och handlar och hälsar på mormor.
Ska börja göra mig iordning, för vid halv 5 ska jag vara uppe hos Nora. Där hämtar Jenny oss och så åker vi till Nyköping och kollar på New Moon! :D Ska bli sjukt roligt!


Felix <3

Nasse <3

Toulose <3

Pelle <3

Taking Chances <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0