Du är min räddare i nöden <3

Åkte med 7.36 bussen till skolan i morse. Hade trevligt sällskap av Nora på bussen! :D <3 Stannade vid stationen i Flen och väntade in Mikaela. Så härligt att träffa henne igen! :D <3 Vi gick till skolan och vid halv 9 så gick vi in i aulan för att göra NA i engelska. Det gick faktiskt bra. Jag valde att skriva om hur mitt liv var 2019. Visste att Mikaela också skulle ta det... ;) hon har så mycket framtidsplaner (och det är bra, gumman) och drömmar. :)
Mikaela var gullig och följde med mig till djuraffären. Köpte ludd och vitaminer till hamstrarna. Sen råkde vi gå in på Coop och köpa kinder maxi! :P Traskade vidare till bussen sen. Mikaelas buss gick 11 och min gick 11.10... på hemväg från bussen sen i Sparreholm, så cyklade jag förbi Röda Valsta och tog med Shinti. Hem, och åt mat och sen drog jag och syrran ut på en cykeltur med Shinti. Vi cyklade väl en 8-9 km. Shinti sprang i prinsip hela vägen. :O Hon är duktig min lilla tös. <3 Stannade vid e hästhage och kollade på 3 hästar. 2 var galna och höll nog på att bestämma om rangen. xD Och en var bara väldigt kelig. :)
Cyklade hem, hämtade Shintis påse och cyklade vidare hem med Shinti.

Har hunnit träna kaninerna också. Nasse var duktig som vanligt. :) <3 Felix var taggad och hoppade riktigt snyggt på slutet. <3 Tessi var nervig, men lugnade ner sig sista varvet. Toulose var seg och gick mest med nosen i backen. xD <3 haha, min lilla pöjk! ;) Pelle fick gå ut en sväng i hagen bara. Han får ju inte öra så mycket nu eftersom han är halt fortfarande. :/ Men vi gör det bästa av det! <3 Gjorde rent hos alla också...
Gick in och gjorde rent hos damphamstern. Hon blir alltid jätteglad när jag gör rent. Är nog enda gången som hon rör på sig ordentligt. :P <3

Nu har jag precis käkat god mat, ska duscha snart, sen se idol och sen sova. Förresten, praktiken är fixad nu. Pratade med Stefan i skolan idag. Jag går tillbaka till Tempo sista veckan. :)
Imorrn kommer bli en megarolig kväll. Ska se New Moon på bio med Nora och Jenny. När de 2 är med kan vad som helst hända. :P <3

Travaren tyckte jättemycket om Shinti, men känslorna var inte besvarade. :P

Lillen var en riktigt tuffing. ;)

Haha, diggade denna bild. xD

Tokstollar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0