Fars dag! <3

Passet på Tempo igår kväll var det segaste jag varit med om. Mellan halv 8 och 9 så hade vi max 8 kunder. Suck... men tog mig igenom passet i alla fall. Åkte sen hem och kollade på film med mor, far, syster, bror Robert och hans flickvän Malin. :D Somnade vid 12 typ och vaknade 20 över 8 i morse. Kollade på en rysare/triller med syrran då, "When a stranger calls". Riktigt bra! :)
Gav pappa kaffe och en kopp godis "på sängen". Hehe... Orkade inte fixa frukost och grejer, det fick han gå upp o äta. När alla hade vaknat och så, så fikade vi. Åt några bakelser typ med frukt och bär i. Helt okej! :)
Gick sen på en promenad med hela bunten. Väl hemma så tränade syrran och jag längd med kaninerna. Nasse var riktigt taggad och gjorde ett försök på 180 cm, men rev den bommen (klarade alltså 170 cm). Efter den rivingen så blev han skraj så vi avslutade med ett hopp på 160 cm. <3 Felix var ringrostig och osäker, men taggade igång. När han väl hoppade så flög han... <3 klarade 130 cm riktigt fint, men stannade där. <3 Toulose var riktigt duktig och just det! Har värsta goda nyheten... :D Han kan se igen på sitt högra öga. I morse var det öppet och har varit det hela dagen. :D <3 Iii... det är ett mirakel! Så glad för min lilla gubbes skull! <3 Han hoppade 140 cm riktigt snyggt. <3 Tessi var nervös, men lugnade ner sig efter ett tag. 150 cm var inga problem, bara hon koncentrerade sig och höll nerverna i schakt. <3 Pelle fick hoppa några små små hinder för första gången sedan han blev dålig. Han gjorde så gott han kunde och lyckades klara det högsta en gång. <3 Vi kämpar på min ängel! <3

Käkade jättegod mat på dan. Potatisgratäng med fläskfilé. :D Riktigt mums! :) Gjorde rent hos kaninerna efter maten, och diskade vattenflaskorna. Gick in och tittade på "inlåst" från i torsdags. Var så trött då så hann inte se det.

Nu sitter jag här och har inget speciellt för mig! Ska kolla lite bilder... vad som ska framkallas och så! :)
Händer nog inget mer idag. ;) Så bye bye...


Mitt lilla monster... <3


Kommentarer
Postat av: Caisa

ÅHHHH!! jag vart kär i första ögonkastet gu va söt :O

2009-11-11 @ 19:38:30
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0