Fredag den 13:e! :O

Praktiken gick bra... sista praktikdagen på Tempo. La emellan en smörgåstårta, satt i kassan, plockade varor med Mikaela m.m. Hände inget speciellt... lite småskämt här och där, men ingen som var på topphumör.
Mikaela och jag lyckades köra på varandras hälar med vagnarna vi hade varor på bara. xD Det började med att jag gick och drömde lite och lyckades köra rätt in i hälarna på Mikaela... sen så gick hon och kollade åt ett helt annat håll och då stannade jag och då körde hon in i mina hälar. xD haha, ont gjorde det, men vi bara skrattade. ;) <3

När jag kom hem så tränade jag kaninerna. Nasse var grymt duktig. Han flög över hindren. :D <3 Felix var lite osäker först, men hoppade jättefint sen. Toulose var lite seg, men hoppade även han glatt sen. :) <3 Tessi var nervös till en början, men lugnade ner sig. Förstår inte varför hon ska bli jättenervös på de lite större hindren, och sen när hon väl hoppade så har hon en marginal på 5-10 cm. ;) <3 Hon är super min lilla tös! <3 Gjorde sen rent hos alla... när det var färdigt så tog jag ut min gammelpönk en stund. Han fick hoppa några småhinder. Först var han jättestel och orkade inte lyfta bakbenen, men till slut så mjuknade han lite och hoppade jätteduktigt. <3

Igår ringde Erica (en kompis i Göteborg). :D Har inte pratat med henne på jättelänge. Var riktigt kul att höra allt som hänt och så sen sist vi pratade! <3
Ska dra in i duschen nu, sen blir det idol. Måste smörja mina händer, de är astorra. :S Hatar hösten!
Händerna blir torra, det blir så rått ute, kladdigt överallt.. usch bara!
Jaja, nu ska jag inte sitta här och klaga. Det är ju trots allt fredag den 13:e och jag har varit lite rädd hela dagen, men alla har gått runt och sagt att det bara är en myt bla bla bla... men man vet aldrig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0