Fuck fuck fuck

Dagen började bra. Asroligt på praktiken... Mikaela och jag fixade massor. Städade en hel del. Var så jäkla äckligt på en del hyllor i butiken. Inte så fräscht med ett lager damm. :S Har skrattat en hel del idag.
Kommer ihåg när vi precis skulle gå på lunch och så stod vi vid mjölkkylen. Så vände sig Mikaela om och gick rätt in i en liten tant. ;) Men tanten överlevde, så vi gick ut i lunchrummet, och då:
Jag: det är andra tanten som du går in i eller kör in nått i.
Jag började asgarva, för jag kom på vad jag hade sagt, men Mikaela fattade inget, förrän senare. xD <3

Väl hemma, så blev jag lite depp. Mörkt ute och regn... :( Men jag gick ut till djuren. Slängde ut dem en stund i stora hagen, och gjorde rent hos dem. När jag var där ute så ringde Katrineholms djurklinik, så mamma kom ut med telefonen. De sa att de hade skickat blodprovet men att de sen fått reda på att det inte gick att ta boreliaprov på det, för det fanns inga referenser på kaniner, eller nått sånt. Så nu är vi tillbaka på ruta ett igen. :( Blev så jäkla ledsen... vill kunna hjälpa Pelle. Vill att han ska kunna gå ordentligt igen. Men hon som jag pratade med var jättetrevlig och vi bestämde att jag skulle ringa om en vecka igen, och var det oförändrat då, så skulle vi komma in igen, så skulle de kolla på honom igen, och sen provbehandla... så vi får se. Men jag hoppas det här löser sig.
Älskar min gamla Pelle så otroligt mycket. Kan inte förklara... <3


Älskar dig av hela mitt hjärta. <3

Kommentarer
Postat av: Denice

Fin bild på er. Kram & lycka till med dina ninisar//Denice

2009-11-25 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0