Good bye Bronäs!!!

Dagen idag har varit skit! Är ju jäkla kul när handledaren knappt pratar med en. Säger ingenting om det jag gör.. vet fan inte ens om jag gör rätt. Var osäker hela fucking dagen och gick bara på helspänn hela tiden, så jag tänker fan inte åka tillbaka dit. Punkt slut!
Jag har också insett att det här inte är något jag vill jobba med. Jag vet inte vad det är, men det är bara inte min grej. Orkar inte skriva mer om det...

Var hemma vid 2. Shintilla var hemma hos oss... syrran och pappa åkte iväg vid halv 3, så då var jag och Shinti själva hemma. Så jag tog med henne ut och så byggde jag krokbana. Hann bara träna 2 kaniner så började det regna. :( Åh, vad jag HATAR hösten!!! :@
Nasse var i alla fall superduktig. Han hade väldigt mjuka och luftiga hopp idag. Jättenöjd! <3 Campino var lite rädd för Shinti så det var lite hackigt i början, men sen hoppade hon riktigt fint. :) <3 Toulose var lite seg, men hoppade snyggt när han väl koncentrerade sig. <3 Tessi var nervig, och tyckte att Shinti var läskig, men 3:e varvet så var hon lugn och hoppade duktigt. :) <3 Felix var jättepigg och hoppade otroligt snyggt! <3 Han har verkligen mått bra av vilan. Han har lagt på sig en hel del. :) Pelle är fortfarande halt, men inte så mycket. Han får gå ut i hagen, men han rör sig inte så mycket eftersom det gör lite ont. Men han mår bra annars. Han har jättegod aptit och han har fått tillbaka den där glimten i ögat. :D <3

När alla kaninerna var inne och mina hade fått rent så var både jag och Shinti jätteblöta, så jag bar in Shinti i duschen, tvättade av henne och torkade henne. Hängde lite tvätt sen, och satte igång en maskin också. Dammsög tvättstugan, och sen gick jag in i duschen. Det var så härligt att bli varm och få känna sig fräsch igen. :) Shinti åkte hem alldeles nyss. Så nu är jag helt själv i huset! :( Hatar att vara själv, fast ibland kan det vara skönt...
Nu ska jag glo på tv, så hej då på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0