Good bye höstlovet :(

Vaknade vid 8 idag, av att en glas Shintilla kom in till mig. ;) <3 Jag och syrran tog en promenad runt travslingan på förmiddagen. Var jättejobbigt, bara för att jag har varit sjuk så länge. :( Hoppas förkylningen ger sig av snart.
När vi kom hem fikade vi lite och sen grejade vi med hindren. 3 st blev klara idag, det 4:e är nästan färdigt, ska sättas dit plattor bara, och vi måste köpa hem mer märlor. De blir finfina! ;)
Käkade god mat och sen gjorde vi rent hos kaninerna. Efter det var jag helt slut, så då gick jag in. Satt och glodde på tv en stund, men nu sitter jag här.
Har inte hänt något speciellt idag. Shinti åkte hem vid 20 över 4. :( <3 Har varit helmysigt att ha henne här. <3

Nu ska jag ge odjuren mat, de är nog hungriga! <3

Höstlovet är slut nu och jag har inte ens hunnit med hälften av allt jag ville hinna med. Skulle hinna med:
* att träffa Mikaela <3
* åka upp till E-tuna och gå på stan och ta en fika med Malin W
* hälsa på Linda i E-tuna <3
* träffa Sara <3
* åka till stallet
* träffa Nora mer <3

... men bara för att jag blev sjuk så hann jag inte med nått av det. :( Känner mig lite depp.
Imorrn börjar praktiken i alla fall. Blir ju Tempo i 2 veckor först, så det känns inte konstigt, jobbar ju där annars så. ;) Men v. 47 och 48 blir nog asroliga, på Bronös hundpensionat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0