Good enough?

Praktik på Tempo igen då. Helt okej dag, men jag kände mig inte så jättepigg. Har en del att tänka på... är lite orolig inför veterinärbesöket imorrn med Pelle, men jag tror det kommer gå bra. <3 Men man vet aldrig... han är så gammal. Är bara så rädd att förlora honom. <3

När jag kom hem från praktiken så släppte jag ut några ninisar (de som inte hade varit ute), och så gjorde jag rent. :) Alltid lika avslappnande. Vet inte vad det är, men det gör mig så lugn att vara där ute. <3
Släpade sen in massa hinder i huset och byggde en liten krokbana. ;) Tränade Nasse och han gör små små framsteg hela tiden, så snart så är han nog uppe på svårhöjder även inomhus. <3
Tog även in Tessi, men hon vägrar röra sig nu. Första gången gick det jättebra, men de senaste gångerna så har hon varit jättefjompig. ;) <3

Har nyss varit ute på en promenad med mor min. Härligt! :)
Ska duscha nu, och sen glo på tv en stund.
Så hejs svejs...

Saknar det här... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0