I live for the one I love

började praktiken vid halv 8 i morse. Började med att hämta bröd ut frysen, och sen började jag göra en smörgåstårta. La imellan och sånt. Imorrn ska jag garnera den. :) Sånt är riktigt roligt! :D Varorna kom sen så plockade upp dem och tog sen fikarast. Plockade upp lite mer varor sen, och efter det sprang jag runt nere i charken och gjorde massa saker medans mor var upptagen med nån nisse från nått ställe. Jag packade kött, diskade, tvättade av på massa ställen, tog ut revbensspjällen ur grillen, sprang ner med bröd till brödskåpet osv... Till slut blev mor av med nissen, så då började vi röja ur lite saker ut köttkylen. Tvättade golvet där inne och sen slutade vi. :) Just det, emellan där någonstans så hjälpte jag en tant som inte mådde bra. Hon fick ett glas mjölk av mig... hon var så söt! :) Imorrn är det ju onsdag och det är "pensionärsdag". Massa söta tanter med rullatorer invarderar affärn. ;)

Har hunnit med att träna kaninerna idag också. Alla var riktigt duktiga. :) Felix är på väg tillbaka. Han börjar muskla på sig och hoppar som en gud! :D <3 Toulose var jätteduktig idag, han lärde sig en sväng jättefort, men lyckades bedömma helt fel på "femman", så han hoppade rätt in i hinderstödet! :( <3 Men det gick bra! Och han blir aldrig rädd så han hoppade vidare... <3 Pelle fick tulta en bit i skogen. Men efter några meter så får han mjölksyra i bakbenen, så då är det bara att stanna och vila ett par minuter och sen traska vidare. Vi tar ett steg i taget! <3

Ska gå ut och ge ninisarna mat nu. Nu för tiden tror de att det är mat så fort det är mörkt. ;) När vi var ute och gjorde rent så trodde typ alla att det var matdags. xD <3 Men nu ska de få, så då blir de nog glada.
Åh, ska ju ringa Bronäs kom jag på. Mor skulle påminna mig, men hon har glömt bort det... :P

Vi ses imorrn Mikaela på praktiken! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0