I will love you forever

Praktiken idag då... jag var pigg först. Men sen så blev jag trött och seg, vet inte varför. Vid 2 var jagt vungen att gå, då hämtade pappa mig. Vi åkte hem, jag kastade på mig lite andra kläder, stoppade in Pelle i transporten och for till Katrineholm. När vi väl satt på djurkliniken, så fick vi vänta i typ en halvtimma, sen så fick vi komma in på ett rum. Veterinären frågade lite, och jag berättade hur allt började, och hur det var nu. Hon var ganska nonchalant, och tyckte väl inte att det fanns så mycket att göra. Men jag krävde att de skulle ta blodprov. Så på fredag får vi svar. Syrran hörde veterinären prata med en kollega sen:
Veterinären: haha, vi var tvugna att ta blogprov på en kanin i framtassen.
Fy fan. Jag blev jävligt arg... så moget att håna sina kunder. Vad är det för fel på en del människor? Är så trött på folk som hånar mig och mitt intresse. Kan ju säga att Katrineholms djurklinik tappade väldigt många "poäng" idag. Har ingen direkt respekt för dem. Men skit i dem... nu är blodprovet taget, och på fredag får vi veta. Så vi håller tummarna nu!

När vi kom hem, så gav jag Pelle massa godis. Han var verkligen superduktig när de tog blodprov. Han röck inte ens till när de stack in nålen. :O Så stolt! <3
Gjorde i alla fall rent hos alla mina små odjur, och nu sitter jag vid den här burken. Ska dusha nu och sen kolla klart på en jättebra film, som vi började titta på igår. :)
Imorrn är Mikaela också på Tempo! :D Tjohoooooo!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0