It turns my world upside down

Alldeles för mycket tankar just nu. Alldeles för mycket tankar om kärlek, livet, körkort, skola, vänner...
när ska jag träffa någon? Finns väl ingen som vill ha mig! När ska man hinna ta körkort då? Vill ju göra det, men orkar inte riktigt. Är så mycket annat... skolan är som den är. Praktiken på Bronös hundpensionat vet jag inte hur det kommer bli. Hon Anna verkar vara konstig. Hon välkomnar mig inte direkt... :/ Och det jag menar med vänner är inte alla vänner. Menar vänner som jag inte vet om dem är mina vänner längre. Mycket är så oklart i mitt liv just nu. Tänker för mycket... jag måste våga lita på mig själv och hålla fast vid de vänner som faktiskt är riktiga vänner! <3 Åh, allt är bra rörigt nu, men det ordnar sig nog! Hoppas jag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: mikaela

som jag har sagt tidigare så tveka aldrig på mig! Och de där med kärleken, det funderar jag också på! Men det finns en för alla, du kommer träffa någon en dag, jag också hoppas jag :) ! Men tillsammans är vi dubbelt så starkare! älskar dig! <333

2009-11-09 @ 19:30:15
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0