Kussefinen <3

Mamma väckte mig halv 8, jag var trött som tusan. Men gick upp och gjorde migJag hittade en tunika, hårspray, foundation... inte ens hälften av vad jag skulle ha men... sen gick vi på Ikea, där jag hittade en jättesöt lampa som nu står i mitt fönster, en grön växt (som jag fick av mamma), doftvärmeljus och några nya ikea-påsar som vi kan ha halm, spån och hö i. :) Vi begav oss sen till Eriksberg, där syrran och jag gick på djuraffären Hundman. De hade inte typ nått av det vi skulle ha. Hittade en vattenflaska till Chippen, hamstermat, animalaspellets och en vattenskål till Pelle. Nisses blev nästa ställe... där hittade jag lite krimskrams. ;) Käkade god mat där också och sen åkte vi mot Eskilstuna. Åkte till Tuna Park. Gick in på Arken där och köpte ett lager med Lottie-pellets. ;) Eftersom de ska sluta tillverka den maten. :( Lämnade av en byrå  till Robert och Malin också, sen åkte vi hem.

Gick ut och gjorde rent hos kaninerna och sen drog vi in till Malmköping till kusin Maja, faster Hilla och farbror Per. Majas kanin Skuttan mådde inte bra, så vi åkte in. Misstänkte trummsjuka när jag pratade med Hilla i telefonen, men när vi kom in så.... jag tog upp henne och upptäckte direkt en knöl på magen. En böld antagligen... :/ Kände i buken på henne, för hon hade inte bajsat nått sen igår. Men allt kändes bra. Magsäcken var så gott som tom... så det är nog bölden som gör att hon mår dåligt. De ska ringa till Katrineholms djurklinik imorrn, så får vi se.
Var så hemskt att se lilla Maja... hon mådde jättedåligt. Hon var ledsen, och ville inte prata... :'( <3 Syntes på henne hur orolig hon är. <3 Men jag håller tummarna för att allt går bra nu! <3

Imorrn är det första dagen på nya praktiken. :D Ska bli riktigt roligt! Hoppas bara att vädret blir lite bättre. ;)
Ska duscha nu och sen blir det tv:n en stund och sen sängen, för jag måste gå upp klockan 6 imorrn! :O
Skriver imorrn! Byyyye


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bytte pellets från lottie till ett annat när jag fick reda på att dom skulle sluta tillverka lottie. Jag hitta ett som var billigare i storpack och nästan samma innehåll som lottie =) puss linda <3

2009-11-19 @ 15:30:49
URL: http://liindatorri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0