Lååååång dag...

Praktik idag... började 7.30 typ. Gjorde allt möjligt. Gräddade bröd, la in sill, satt i kassan, plockade upp varor m.m. Hade praktik fram till 14.30, men åkte inte hem då, för jag jobbade 14.30-17.00 sen. Var skapligt seg och sa massa fel i kassan. Tänkte en sak, men sa en annan. xD Så sorry alla kunder... jag är inte dum i huvet, var bara lite trött då. :P
När jag kom hem så var det bäcksvart ute. :( Men gick ut och slog på strålkastarn, och så gjorde jag rent hos mina älsklingar. :) <3 Jag blir alltid så avslappnad när jag är där ute. Är alltid skönt att avsluta dagen där ute. <3

Imorrn är det praktik igen, 7.30-14.30. Efter det ska jag hem, och sen ska vi åka till Bronäs hundpensionat för att kolla vart det är och så... :)

Ska duscha nu och prova min nya pyjamas som kom idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0